Salgs- og leveringsbetingelser
1. Bestilling
Klik på “Tilføj til kurv” ud for den eller de varer du vil købe.
Gå derefter til “kurv” i toppen af siden og se indholdet.
Vælg Tøm kurv, Køb mere eller Gå til kassen.
Udfyld felterne med navn, adresse m.v. og tryk på Gå til kassen.
I “Kasse” kan du se hvad du har købt og til hvilken pris samt fragtbeløbet der bliver tillagt.
Vælg derefter betalingsform.
2. Betaling
Du kan betale på følgende måder:
A) Via PayPal, med kreditkort eller hvis du har en PayPal konto
PayPal er en global betalingstjeneste, og det er en nem og hurtig måde at betale og blive betalt på online. Med PayPal kan du betale og overføre penge, uden at du behøver at dele dine betalingsoplysninger, og du vælger selv, hvordan du vil betale. PayPal-betalinger er også dækket af PayPals køberbeskyttelse og sælgerbeskyttelse (vilkår og betingelser gælder). Med mere end 192 millioner aktive konti i 200 lande og områder og i 25 forskellige valutaer på verdensplan er PayPal med til at gøre global handel mulig.
PayPal blev grundlagt i 1998 og har kontorer over hele verden, herunder også i de skandinaviske lande.
B) Via bankoverførsel
Hvis du overfører pengene direkte til vores konto 3409-11752020, bliver varerne afsendt, når pengene er gået ind på vores konto.
Hvis varen ikke kan leveres eller afvises på grund af beskadigelse m.v., eller såfremt du udnytter din fortrydelsesret, vil fakturabeløbet for den pågældende vare blive indsat på din konto, når StageGroup har modtaget dine returvarer.
Kun salg til Danmark, Grønland & Færøerne
3. Priser
Alle priser er DKK. incl. 25% moms til Danmark, excl. moms til Grønland og Færøerne
Der tages forbehold for force majeure, varer i restordre og trykfejl.
4. Fragt.
Gratis forsendelse.
5. Forsendelse
Leveringstid: 3-5 arbejdsdage. Ved evt. restordre vil du modtage en e-mail herom med forventet leveringstid. Hvis du betaler med kort, bliver fakturabeløbet først trukket på dit kort, når varerne afsendes.
Alle varer sendes med Postnord. Vi leverer samme eller efterfølgende dag. Såfremt den bestilte varer er i restordre, vil du modtage en e-mail med forventet leveringstidspunkt. Almotrade kan ikke gøres ansvarlig for forsinkelse af leverancer, men vil altid bestræbe sig på så hurtig levering som muligt.
Når du har modtaget dine varer, skal du sammenholde disse med ordrebekræftelsen. Kontroller varen/pakken for transportskader inden kvittering for modtagelsen, såfremt der er skade på varen gøres indsigelse over for Post Danmark på stedet.
VIGTIGT! Har emballagen tegn på skade, når du modtager den, skal du åbne pakken i overværelse af postbudet.
Kvittering for modtagelsen, er det samme som at sige, at varen er i orden.
Er varen beskadiget påføres kvitteringen nægtet modtagelse. Postbudet tager så pakken med igen. Herefter skal vi kontaktes.
Opdager du først skaden, efter du har åbnet pakken, skal du henvende dig på det lokale postkontor, eller hos os.
For at kunne påberåbe sig denne skade overfor StageGroup skal reklamation ske til enten StageGroup eller direkte til Post Danmark inden for 5 arbejdsdage.
Køber kan ikke gøre skader der bliver opdaget senere gældende over for StageGroup.
Det er vigtigt at emballagen bevares for evt. senere besigtigelse af Post Danmark.
6. Returnering af varer
Har du fået defekte eller fejlleverede varer, skal StageGroup kontaktes. Vi ombytter og sender en ny vare.
7. Ejendomsforhold
StageGroup forbeholder sig ejendomsretten til leverede varer, indtil hele købesummen er betalt fuldt ud.
8. Faktura
Faktura fremsendes sammen med varen.
9. Service
Ved behov for service, kan vores tekniske service kontaktes via telefon eller e-mail:
Returnering til service sker via fremsendelse pr. fragt, som kunden betaler. Varen vil blive repareret indenfor ca. 1 uge, med mindre specielle forhold skulle forekomme. Efter reparation sendes varen gratis tilbage til kunden.
10. Garanti / Reklamationsret
På alle produkter ydes der livstidsgaranti. Skulle varen mod forventning gå i stykker under reklamationsperioden, repareres denne vederlagsfrit hos producenten, med mindre fejlen skyldes betjeningsfejl, modifikationer eller groft misbrug fra brugerens side.
11. Retur / Fortrydelse
Skulle du fortryde dit køb inden 14 dage, tilbagebetaler vi varens pris, hvis varen er tilbageleveret i samme stand og mængde.
Hvis du fortryder dit køb inden du modtager varen skal du blot nægte modtagelse af varen, vi vil så kontakte dig når varen kommer retur til os.
Varer, der returneres UFRANCO eller på efterkrav, nægtes modtagelse uden forudgående aftale.
Der kan gå op til 7 arbejdsdage fra vi modtager varen retur til vi tilbagefører pengene.
Husk at gemme din postkvittering som dokumentation for, at du har afsendt varen.
12. Sikkerhed:
Sådan fungerer sikkerheden på stagegroup.dk.
Vores internet butik fungerer i samarbejde med bl.a. PBS (Pengeinstitutternes Betalings Systemer) , og vi har sikret de følsomme data, der transporteres via nettet i forbindelse med køb ved hjælp af SSL (Secure Socket Layer) kryptering.
Så længe du kigger rundt på vores hjemmeside, er der ingen kryptering, men når du indtaster dine betalingsoplysninger, navn, adresse, kreditkort nr. går du ind i et såkaldt “sikkert område”.
Selve transmissionen er godkendt af PBS, og sikrer dig den størst mulige sikkerhed omkring transaktionen. Når du befinder dig i en sikker zone, vises i bunden af dit browservindue, et lille “Secure Server”-ikon. I Internet Explorer 4 og Netscape Navigator 4, er dette lille ikon en lukket hængelås.
Vi anbefaler desuden at læse mere om sikkerhed på nettet på det website til internetforbrugeren, som er udarbejdet af Forbrugerrådet og Foreningen for Dansk Internet Handel, eller på www.betaling.dk
13. Reklamation
Synlige defekter eller mangler skal anmeldes til StageGroup på leverings-dagen eller senest dagen efter.
Ikke synlige defekter eller mangler skal meldes til StageGroup senest 5 arbejdsdage efter modtagelse, det er derfor vigtig inden for denne tid at kontrollere varen.